Hledat
Hledat

Czech Business Superbrands 2024

Superbrands patří k nejuznávanějším nezávislým globálním autoritám v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je tak uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands každoročně získávají značky se skvělou pověstí, se kterými si zákazníci spojují významné hodnoty a mají k nim pozitivní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si tento projekt získal celosvětové uznání a cenu Superbrands tak každoročně získávají pečlivě vybrané značky na základě sjednocených kritérií a metod v téměř 90 státech na 5 kontinentech.

Udělení titulu Superbrands daného roku předchází vícekolové výběrové řízení. Do programu Superbrands se firmy, respektive značky, nemohou přihlásit samy. Při nominaci se totiž vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je pak spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků celého výběrového řízení, v rámci kterého agentura INCOMIND na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council. Na konci hodnotícího procesu získávají spotřebitelské značky ocenění Superbrands, a podnikatelským značkám je udělen titul Business Superbrands.