Co můžete využít.
Servis výrobku
Potřebujete vyřešit servis nebo uvažujete o výměně stávajícího zařízení? Najděte si snadno a rychle kontakt na servisní nebo montážní firmu ve vašem okolí.
Prodloužení záruky
Zajímají vás standardní záruční podmínky na naše výrobky? Kompletní detailní informace naleznete v záručním listě vašeho výrobku, který jste dostali od servisní firmy při prvním spuštění výrobku.
Pokud řešíte možnost prodloužení standardní záruky, pak více informací naleznete zde:
Kondenzační kotle a prodloužení záruky na 5 let VÍCE INFO.
Tepelná čerpadla a prodloužení záruky na 5, resp. 10 let VÍCE INFO.
Návod k obsluze
Potřebujete návod k ovládání vašeho zařízení?
Všechny dostupné návody najdete ZDE.
Nenašli jste, co jste hledali? Pak se prosím obraťte na naši linku technické podpory na čísle 281 028 035.
Vzdálená správa topného systému
Nechte si profesionálně spravovat a optimalizovat svůj topný systém vzdáleně bez nutnosti návštěvy servisního technika v místě instalace. Pro některé zásahy a úpravy v nastavení vašeho spotřebiče je to dnes již rozhodně možné.
V případě zájmu o tuto službu se prosím obraťte na autorizovaný servis Protherm ve vašem okolí. Seznam partnerů najdete TADY.