Roční prohlídka kotle
Roční prohlídku kotle provádí vždy autorizovaný technik.
Proč?
- předcházení poruch v provozu,
- možnost prodloužení záruky až na 3 roky – viz záruční podmínky.
Kdy?
- ideálně mimo topnou sezonu,
- nutné objednat s dostatečným časovým předstihem.
Co?
Konkrétní úkony údržby zařízení jsou stanoveny výrobcem a uvedeny v instalačním manuálu pro daný model kotle, jedná se především o následující úkony:
- zbavení nečistot,
- kontrola funkcí,
- nastavení,
- kontrola emisí u plynových spotřebičů,
- poučení obsluhy,
- stanovení termínu další kontroly,
- zápis do servisní knihy.
Jak objednat?
- kontaktujte autorizovaný servis ve vaší lokalitě uvedený na www.protherm.cz.
- Nezapomeňte objednat včas!
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!
Uživatele našich výrobků upozorňujeme, že jakékoli prohlídky a servisní zásahy u výrobků Protherm v záruční lhůtě, včetně pravidelné kontroly kotle, musí být prováděny autorizovanou servisní společností, která má uzavřenou servisní smlouvu se společností Vaillant Group Czech s.r.o. V opačném případě porušuje uživatel kotle záruční podmínky a může tak dojít k zániku práv ze sjednané záruky. Více ZDE (3042 kB).