Certifikát prodloužené záruky EXPERT: pět let bezstarostného provozu vašeho kotle
Představte si bezstarostný provoz vašeho kotle v rámci pětileté prodloužené záruky. Zakoupením certifikátu EXPERT získáte výhody, jako jsou bezplatné opravy výrobku (veškeré náklady na materiál, práci a dopravné), nadstandardní servis zahrnující live monitoring vašeho kotle včetně topného systému a vzdálenou diagnostiku.
Zde získáte všechny potřebné informace:
CO ZÍSKÁTE ZAKOUPENÍM PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY EXPERT?
Zakoupením certifikátu EXPERT získáte veškeré komponenty zajišťující komfortní provoz vašeho kotle včetně softwarových služeb.
PROČ SI ZAKOUPIT PRODLOUŽENOU ZÁRUKU?
Ochrana před neplánovanými výdaji
Váš osobní specialista
Vzdálená podpora
Ušetřete až 40 % investičních nákladů
Jak a kde získám certifikát prodloužené záruky?
Kontaktujte servisní firmu z naší partnerské sítě
V případě, že nemáte žádného stálého servisního partnera, použijte níže umístěné tlačítko k nalezení autorizované servisní firmy Vaillant ve vašem okolí. Jestliže jste s některou ze servisních firem již v kontaktu, tak si u ní EXPERT certifikát objednejte.
Začněte s aplikací MiGo Link
Stáhněte si z AppStoru, popř. Google Play, mobilní aplikaci MiGo Link, zaregistrujte se a v následujícím kroku potvrďte vašemu servisnímu partnerovi přístup k vašemu kotli. Servisní firma tím tak získá celkový přehled o vašem topném systému a bude moci rychleji detekovat příčinu v případě chyby.
Užívejte si veškerých výhod prodloužené záruky EXPERT
Od teď váš servisní partner má stálý přístup ke všem parametrům kotle a topného systému. Je informován o všech případných chybových hlášeních a v případě potřeby vás bude kontaktovat.
JAK FUNGUJE LIVE MONITORING A DIAGNOSTIKA?
Vaše rychlé řešení k on-line servisní podpoře
Po schválení vzdáleného přístupu ke kotli servisní firma aktivuje vaši registraci výrobku v servisním softwaru MiGo EXPERT. Toto softwarové řešení umožňuje monitorovat kotel, zaznamenávat důležité parametry z topného systému a nabízí dále mnoho dalších užitečných informací, jak pro uživatele, tak pro servisní firmu. Jednou z nich může být například monitoring tlaku vody v topném systému. Při rychlém poklesu této hodnoty systém tento stav vyhodnotí a obě strany jsou o tomto informovány.
Live monitor
Vzdálená správa a diagnostika, jako je např. tlak vody v topném systému, poskytuje servisnímu partnerovi komplexní přehled a znalosti o vašem kotli. On tak může rychleji detekovat příčinu možné komplikace v topném systému. Na obrázcích jsou pro ilustraci zobrazena data, která má servisní partner vybavený servisním softwarem MiGo EXPERT Pro k dispozici.
Informace o energiích
Servisní technik má rovněž detailní přehled o spotřebě energií. Systém zaznamenává spotřebu jak zemního plynu, tak elektrické energie, odděleně pro vytápění a přípravu teplé vody.
Monitorování topného systému a predikce
Servisní technik si může zobrazit řadu důležitých parametrů v historii zařízeni za období jednoho týdne. Rozborem grafu záznamu, např. jednotlivých teplot nebo tlaků, lze s dostatečným předstihem mnoho věcí predikovat, a tím eliminovat případné poruchy.